-
تعداد دوره ها8
-
تعداد شماره89
-
تعداد مقالات2,938
-
تعداد نویسندگان5,180
-
مقالات پذیرش شده999
-
مقالات رد شده1,939
-
درصد پذیرش34%
-
درصد عدم پذیرش66%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده53
-
تعداد داوران82
-
تعداد مشاهده مقالات1,723,253
اهمیت کاربرد روش پروژه محور
دوره 7، شماره 75، مرداد 1403، صفحات 105 - 118
1- فارغ التحصیل کارشناسی رشته آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان مطهری خوی
2- فارغ التحصیل کارشناسی رشته آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی ارومیه
چکیده :
روش پروژه محور (تحقیق محور) به عنوان یک روش آموزشی فعال و مشارکتی، در دسترسی به معرفی حل مسائل و پروژههای مشترک باعث ایجاد تعامل و همکاری بین دانشجویان میشود. این روش نه تنها به دانشجوان کمک میکند تا مطالب درسی را به صورت کاربردی تری یاد بگیرند، بلکه میتواند مهارتهای عملی و کاربردی آنها را تقویت کند. افزایش توانایی دانشجویان در حل مسائل و واکاوی مسائل از زوایای مختلف، با استفاده از روش پروژه محور، آنان را برای ورود به بازار کار آماده میکند و به آنها اعتماد به نفس بیشتری میدهد. همچنین، این روش میتواند توانمندیهای ابتکاری و نوآورانه دانشجویان را تقویت نماید و آنها را برای مسائل بزرگتر و پیچیدهتری آماده کند. به طور کلی، استفاده از روش پروژه محور در آموزش، با ایجاد فرصتهای جدید برای یادگیری فعال و تشویق دانشجویان به تفکر و عمل خلاقانه، بهبود قابل ملاحظهای در عملکرد و عملکرد آموزشی آنها دارد.
کلمات کلیدی :
- 503
- 90
- 1403/02/25
- 1403/04/03
- 1403/05/27



